Voorbereidingen Thailand - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Hannah Vlasblom - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Thailand - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Hannah Vlasblom - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Thailand

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

02 Juli 2014 | Nederland, Huizen

Nog 2 nachten en dan is het zover! Ik kan niet geloven dat de tijd zo snel is gegaan. Helaas merk ik dat ook aan de stress, ik moet nog een flinke lijst afwerken voor ik goed voorbereid kan vertrekken. Het grootste 'probleem' is dat ik bijna iedere week in een totaal andere omgeving ben, waarvoor steeds andere spullen voor nodig zijn. Al die verschillende spullen moeten allemaal in 1 backpack gepropt worden.. Ojee als dat maar lukt. Gelukkig komt er vanmiddag extra hulp (lees vriendin) die mij gaat helpen met het kritisch selecteren van de benodigde spullen.

Ik moet natuurlijk nu niet te veel tijd in het schrijven van dit steken, ook al is het heel verleidelijk om mijn enthousiasme met jullie te delen, eerst alles voorbereiden.

Druk druk en nog een hoop te doen, maar gelukkig wel haalbaar.
Tot snel!

  • 02 Juli 2014 - 11:16

    Sep:

    Ah veel plezier! Lijkt me enorm gaaf! Geniet en ps je bent een enorm mooie meid en ik wil wel eens uit met je :) xx

  • 02 Juli 2014 - 15:01

    Marianne Den Besten:

    Lieve Hangar, een welverdiende reis na een stress jaar. geniet ervan. Er is zoveel te zien en te beleven. Ik wil je graag volgen op deze reis. Liefs, Marianne

  • 02 Juli 2014 - 15:13

    Sandra:

    Super spannend allemaal. Ik ga je volgen op deze mooie reis.
    Liefs Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannah

Hallo, ik ben Hannah, een 17 jarig meisje dat in de zomer van 2014 voor 5 weken naar Thailand gaat. Ik probeer zoveel mogelijk gebeurtenissen op deze blog bij te houden, maar WiFi is niet altijd gegarandeerd. Enjoy!

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 6700

Voorgaande reizen:

04 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

5 weken Thailand 2014

Landen bezocht: