Kleine update en leuke feitjes - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Hannah Vlasblom - WaarBenJij.nu Kleine update en leuke feitjes - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Hannah Vlasblom - WaarBenJij.nu

Kleine update en leuke feitjes

Blijf op de hoogte en volg Hannah

06 Juli 2014 | Thailand, Singburi

14 uur nonstop geslapen. Vandaag was ook een rustdag dus veel heb ik niet te vertellen. Ik ben vandaag met de 6 andere meiden maar de stad Singburi geweest en we hebben daar leuke marktjes en een mall bezocht. De marktjes waren heel divers en ik heb hele leuke dingen gezien, ik heb helaas die foto's met mijn camera gemaakt dus ik kan ze niet met jullie delen. Ik vond het buiten heel erg stinken en door de jetlag was ik daar extra gevoelig voor dus ik was heel snel al misselijk. In de mall was het heerlijk koel en daar rook het fris, voor Thailands doende.. Daar uitgebereid gegeten voor ongeveer 80 cent. Door de hitte besloten we na 3 uur door de stad te hebben gelopen om terug te gaan. Eenmaal aangekomen in de accomodatie waren er opeens 30 nieuwe mensen! Heeel veel fransmannen, een stuk of 5 nederlanders, 4 belgen en de rest amerikaans of engels. Er zijn ook jongens gekomen maar meerderdeel is meisje (3 jongens). Helaas gaan de aardige britse meisjes vanavond weg naar de olifanten maar er zijn genoeg nieuwe aardige mensen gekomen :)

Ik dacht dat het wel leuk was om een paar (grappige) feitjes te delen:
- ze rijden aan de linkerkant en net als in brazilie fietsen en vooral scooteren ze langs de snelweg in korte kleding zonder bescherming
-als je met een grote groep een taxi neemt ga je achterop een pickupauto met bankjes, lekker 130 kilometer per uur wind in je gezicht
- er zijn zulke grote verschillen tussen mensen, de ene oppertop verzorgd en de andere helemaal verwaarloosd
- ze geven luchtkussjes naar je als ze je aantrekkelijk vinden
- ik ben zeker een kop groter dan de gemiddelde thaise persoon
- ze hebben hier de grappigste engelse taalfouten , ook in reclames (we you like go down through here now)
- er zijn heel veel nederlandse merken hier (maggi unilever en knor) en je kan nederlandse voetbalshirts kopen van de spelers alleen weet ik vrij zeker dat neymar niet in ons elftal zit..
- het is al om 18:50 pikdonker hier
- ik ben banger voor de honden en ganzen hier dan de vele insecten
- om 8 uur sochtends is het al 33 graden
- bijna overal eten ze rijst bij, we keken even in de kfc en daar kon je alleen rijst erbij krijgen geen patat, en mijn ontbijt is een klein schaaltje rijst met watermeloen.

O ik zie dat er nog meer mensen komen dus ik moet weer beleefd gaan doen, tot snel!

  • 06 Juli 2014 - 15:19

    Mater:

    Hoi Han,
    Zo te horen heb je weer een leuke dag gehad. Wow, een NL shirt met Neymar, daar kun je thuis vast mensen blij mee maken. Het wordt druk in het camp. Heb je een aardige kamergenote? Sliep je lekker in je klamboetentje of hebben ze in het camp horren?
    Tot het volgende bericht! x

Tags: facts, markets, hot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannah

Hallo, ik ben Hannah, een 17 jarig meisje dat in de zomer van 2014 voor 5 weken naar Thailand gaat. Ik probeer zoveel mogelijk gebeurtenissen op deze blog bij te houden, maar WiFi is niet altijd gegarandeerd. Enjoy!

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 6697

Voorgaande reizen:

04 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

5 weken Thailand 2014

Landen bezocht: